emremmavi

13/3/2006 - Genlerine Güvenen İçer

Yeni bir araştırmaya göre, çok fazla ya da az kahve içmenin kalbe nasıl etki ettiğini genler belirliyor.

Kanada Toronto Üniversitesi`nden Dr. Ahmed El Sohemy`nin yürüttüğü araştırmada, karaciğerde `CYP1A2` enziminin işleme soktuğu kafein, bünyenin yapısına göre kalp krizini tetikleyici etkisini ayarlıyor.

Günde iki-üç fincan kahve içenlerde gen yapısı buna uygunsa kalp krizi ihtimali yüzde 36 artıyor. Ama `CYP1A2` enzimini hızlı işleyen geni çift olanlar çok kahve içse de kalp krizi ihtimali yüzde 1`e ulaşmıyor.

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
Yorum yaz!

<- Son SayfaSonraki Sayfa ->

Hakkımda

ŞEKER RADYO DİNLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ http://onlinedinle.com:8050/listen.pls SADECE BU SAYFADA GÖRDÜKLERİNİZ DEĞİL ARŞİV KISMINA GİRDİĞİNİZDE ÇOK DAHA FAZLASI SİZLERİ BEKLİYOR SİZLERDEN RİCAM SAYFAMDAN ALDIĞINIZ HER YAZININ ALTINA http://www.blogcu.com/emremmavi LİNKİNİ EKLEYEREK SAYFANIN TANITIMINA KATKIDA BULUNMANIZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Arkadaşlarım

mag0323
seyyah3
caglar
erdemselvi
washucan
nevaay
konjenital
uzaklardan
kleopatra81
sabahyildizi
ehicran
kirmizisaclikiz
deda69
kelimeizi
halecik33
hurricanee
ahmetkoseoglu
ayla2411
gameboy
bigblog
tubasekeroz
jinekolog
nilce
gonulsayfam
aybice
nilda